Huur betalen
Als huurder van NabijWonen betaal je elke maand huur. In je huurcontract staat dat je vóór de 1e van de maand je huur betaalt. Bijvoorbeeld: je betaalt de huur van juni op 31 mei of eerder. De makkelijkste manier om te betalen is via automatische afschrijving.
Neem contact met ons op. We denken graag met je mee en zoeken een oplossing.
Dat is IBAN NL 19INGB0005409756. Wil je de huur overmaken? Vermeld je adres en de maand waarvoor je betaalt.
Het kan zijn dat je betaling en onze herinneringsbrief elkaar hebben gekruist. Neem contact met ons op.
Ja, dat mag. Vermeld bij de overboeking de maanden waarvoor je betaalt.
Neem contact met ons op, dan kijken we of we je betaling kunnen terugvinden. Stuur ons de relevante betalingsinformatie toe via het contactformulier.
Dat hangt af van je situatie. Neem contact met ons op.
Nee, de huur moet vóór de 1e van de maand binnen zijn. Lukt dit niet? Neem contact met ons op.
Ja, dat kan. Automatische incasso is de makkelijkste manier om op tijd te betalen. Klik hier voor meer informatie.
Als je huur niet vóór de 1e van de maand is betaald, sturen we je een herinnering. Betaal je daarna nog steeds niet, dan melden we je aan bij Vroegsignalering. Horen zij ook niets van je, dan brengen we extra kosten in rekening en volgt een incassoprocedure. Neem contact met ons op als je problemen hebt met betalen.
Controleer of je voldoende saldo op je rekening had. Is dat het geval en is de afschrijving toch mislukt? Neem dan contact op met je bank of NabijWonen om te achterhalen wat er is misgegaan. Je kunt de huur vervolgens alsnog overmaken. Het bankrekeningnummer van NabijWonen is IBAN NL 19INGB0005409756. Vermeld je adres en de maand waarvoor je betaalt. Ontvang je liever digitaal een betaallink? Neem dan contact met ons. Wij sturen je dan digitaal een betaallink via POM.
Ja, je kan deze bij ons opvragen door het contactformulier in te vullen of een mail te sturen naar debiteuren@nabijwonen.nl. Je kunt de huurspecificatie ook vinden in je Klantportaal.