Heb je een klacht?
Je mag van ons goede service verwachten. Maar soms ben je het misschien niet eens met een beslissing van NabijWonen. Laat het ons dan weten, zodat we samen naar een passende oplossing kunnen zoeken. We ontvangen je klacht graag schriftelijk.
Ontvangstbevestiging
Binnen 5 werkdagen ontvang je een bevestiging van ontvangst. Hierin staat wie jouw klacht behandelt.
Reactie
Binnen 10 werkdagen krijg je een inhoudelijke reactie. Soms hebben we meer tijd nodig om je klacht te onderzoeken of een derde partij in te schakelen. In dat geval laten we je weten wat we gaan doen en hoeveel tijd we nodig hebben.
Wie behandelt je klacht?
De Consulent Sociaal van jouw wijkteam behandelt je klacht, samen met de betrokken medewerker.
Niet tevreden met ons antwoord?
We willen graag dat je tevreden bent met hoe we je klacht hebben afgehandeld. Ben je niet tevreden met onze reactie of de oplossing? Dan kun je je klacht voorleggen aan de Geschillen Advies Commissie (GAC) of de Huurcommissie.
Klik hier voor de website van de Klachtencommissie
Klik hier voor de website van de Huurcommissie
Geschillen Advies Commissie
Klik hier voor het klachtenformulier van de GAC.
Klik hier voor het reglement van de geschillencommissie
Klik hier voor het rooster van aftreden GAC 2024
Huurcommissie
Bij de Huurcommissie kun je terecht voor procedures over:
- Onderhoudsgebreken
- Huurprijs
- Servicekosten
Klik hier voor meer informatie over de Huurcommissie: