>>>>>>>>> Hemelvaartsdag - donderdag 29 mei en vrijdag 30 mei - is ons kantoor gesloten<<<<<<

LET OP: Nepcontroleurs actief voor rookmelders! Bedrijven die wij inhuren kondigen bezoek altijd vooraf aan. VRAAG OM LEGITIMATIE —onze medewerkers dragen bedrijfskleding en kunnen zich identificeren. Twijfel je? Neem contact met ons op!

De reparatielijn is op werkdagen geopend tussen 9.00 - 12.00 uur. Digitaal kan een reparatieverzoek 24/7 worden ingediend.

Lees Voor
NabijWonen logo
  • Ik huur
  • Ik zoek
  • Vraag & antwoord
  • NabijWonen
    • Nieuws
    • Projecten
    • Werken bij NabijWonen
  • Contact
  • Mijn NabijWonen
Nabijwonen telefoonnummer
Home > Vraag & antwoord > Schade

Schade

Heb je schade aan je woning of spullen, dan is het belangrijk om snel in actie te komen. Of het nu gaat om waterschade, inbraak, brandschade of schade door het weer, NabijWonen staat voor je klaar om te helpen. Hieronder leggen we uit wat je kan doen.

Meld de lekkage bij ons via de Reparatielijn. We herstellen het probleem en eventuele schade aan de woning. Zijn je spullen beschadigd, neem dan contact op met je inboedelverzekering. Heb je de lekkage zelf veroorzaakt, dan zijn de kosten voor jouw rekening.

Als er door de waterschade vochtplekken op de muren of plafond zijn ontstaan, kun je dit laten drogen en zelf (laten) overschilderen. Soms kun je dit ook verhalen op je inboedelverzekering.

Doe aangifte bij de politie en neem daarna contact met ons op voor reparatie van eventuele inbraakschade. Vergeet niet het proces-verbaal aan ons op te sturen. Voor gestolen spullen kan je contact opnemen met je inboedelverzekering.

Daarvoor hebben wij een opstalverzekering die de schade dekt. Dus neem contact met ons op. Neem voor schade aan je spullen contact op met je inboedelverzekering. Soms dekt deze verzekering ook de kosten voor vervangende woonruimte.

Wij herstellen de schade, maar wie de kosten betaalt, hangt af van de situatie. Moet een hulpdienst de deur openbreken door een noodgeval, dan vergoeden wij de schade. Als de politie de deur heeft opengebroken vanwege een verdenking van een strafbaar feit, zijn de kosten voor jou als huurder.

Sluit in elk geval een inboedelverzekering en aansprakelijkheidsverzekering af. NabijWonen heeft een opstalverzekering die de buitenkant van je woning (casco) dekt.

Zo’n schade meld je bij ons via de Reparatielijn of je vult online het reparatieformulier in. Wij herstellen de schade zo snel mogelijk.

Meld dat direct bij ons. Wij beoordelen of reparaties aan de woning nodig zijn. Neem voor schade aan je inboedel contact op met je inboedelverzekering.

Nabijwonen logo

Boswijklaan 50 3941 ZN Doorn

linkedinyoutube
0343 – 53 60 80

0343 – 53 60 80

Ma t/m do 09:00 tot 16:00 uur
Vr 09:00 tot 12:00 uur
Telefonisch reparatieverzoeken
ma t/m vr 09.00 tot 12.00 uur

 

info@nabijwonen.nl

info@nabijwonen.nl

Stuur ons een e-mail of ons contactformulier


Ik huur

  • Onderhoud
  • Geldzaken
  • Huis & contract
  • Fijn wonen

Service & Contact

  • Storingsnummers
  • Vraag & antwoord
  • Contact

NabijWonen

  • Organisatie
  • Onze projecten
  • Werken bij
  • Nieuws

Snel naar

  • Mijn NabijWonen
  • Reparatie melden
  • Ik zoek
  • Prestatieafspraken
  • Onderhoud
  • Geldzaken
  • Huis & contract
  • Fijn wonen
  • Storingsnummers
  • Vraag & antwoord
  • Contact
  • Organisatie
  • Onze projecten
  • Werken bij
  • Nieuws
  • Mijn NabijWonen
  • Reparatie melden
  • Ik zoek
  • Prestatieafspraken
linkedinyoutube
Cookieverklaring Privacyreglement Heb je een klacht?

© NabijWonen 2025

  • Ik huur
  • Ik zoek
  • Vraag & antwoord
  • NabijWonen
    • Nieuws
    • Projecten
    • Werken bij NabijWonen
  • Contact
  • Mijn NabijWonen
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze site zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van deze site, gaan we ervan uit dat je ermee instemt.OkPrivacybeleid