>>>>>>>>> Hemelvaartsdag - donderdag 29 mei en vrijdag 30 mei - is ons kantoor gesloten<<<<<<

LET OP: Nepcontroleurs actief voor rookmelders! Bedrijven die wij inhuren kondigen bezoek altijd vooraf aan. VRAAG OM LEGITIMATIE —onze medewerkers dragen bedrijfskleding en kunnen zich identificeren. Twijfel je? Neem contact met ons op!

De reparatielijn is op werkdagen geopend tussen 9.00 - 12.00 uur. Digitaal kan een reparatieverzoek 24/7 worden ingediend.

Lees Voor
NabijWonen logo
  • Ik huur
  • Ik zoek
  • Vraag & antwoord
  • NabijWonen
    • Nieuws
    • Projecten
    • Werken bij NabijWonen
  • Contact
  • Mijn NabijWonen
Nabijwonen telefoonnummer
Home > Vraag & antwoord > Reparatie melden

Reparatie melden

Als in je woning iets kapot is, dan kan je een reparatieverzoek indienen: online, via de QR-code in je woning, via het Klantportaal of telefonisch. De meeste grote reparaties worden door NabijWonen uitgevoerd. Kleine reparaties voert de huurder zelf uit. Voor kleine reparaties kan je ook een serviceabonnement afsluiten. Is er spoed, zoals bij een gaslek of inbraakgevaar, bel dan direct ons noodnummer: 0343 53 60 80.

Sommige kleine reparaties, zoals het vervangen van lampen, het bijvullen van de cv-ketel of het vervangen van een deurbel. Voor deze reparaties kan je een Serviceabonnement afsluiten, zodat we ze voor je kunnen uitvoeren. In het Onderhouds-ABC vind je meer informatie over wat je zelf moet doen en wat wij voor je regelen.

 

 

Dat hangt af van het type melding. Voor niet-dringende reparaties komen we binnen tien werkdagen langs. Voor spoedreparaties komen we meestal binnen één tot drie werkdagen langs. Soms kunnen we de reparatie niet direct afronden, bijvoorbeeld als we extra materialen moeten bestellen. In dat geval maken we een nieuwe afspraak, die buiten de standaardtijd kan vallen.

Kan je niet op de afgesproken tijd aanwezig zijn voor een niet-dringende reparatie? Neem dan contact met ons op om de afspraak te verzetten.

Bel ons meteen, zodat we zo snel mogelijk een monteur kunnen sturen voor een (voorlopige) reparatie. We zorgen ervoor dat je woning weer goed kan worden afgesloten.

Stuur binnen twee weken het politierapport naar ons op, dan nemen wij de kosten van de slotreparatie voor onze rekening. Doe je dit niet, dan zijn de kosten voor eigen rekening. Is er iets gestolen, neem dan contact op met je inboedelverzekering.

Nabijwonen logo

Boswijklaan 50 3941 ZN Doorn

linkedinyoutube
0343 – 53 60 80

0343 – 53 60 80

Ma t/m do 09:00 tot 16:00 uur
Vr 09:00 tot 12:00 uur
Telefonisch reparatieverzoeken
ma t/m vr 09.00 tot 12.00 uur

 

info@nabijwonen.nl

info@nabijwonen.nl

Stuur ons een e-mail of ons contactformulier


Ik huur

  • Onderhoud
  • Geldzaken
  • Huis & contract
  • Fijn wonen

Service & Contact

  • Storingsnummers
  • Vraag & antwoord
  • Contact

NabijWonen

  • Organisatie
  • Onze projecten
  • Werken bij
  • Nieuws

Snel naar

  • Mijn NabijWonen
  • Reparatie melden
  • Ik zoek
  • Prestatieafspraken
  • Onderhoud
  • Geldzaken
  • Huis & contract
  • Fijn wonen
  • Storingsnummers
  • Vraag & antwoord
  • Contact
  • Organisatie
  • Onze projecten
  • Werken bij
  • Nieuws
  • Mijn NabijWonen
  • Reparatie melden
  • Ik zoek
  • Prestatieafspraken
linkedinyoutube
Cookieverklaring Privacyreglement Heb je een klacht?

© NabijWonen 2025

  • Ik huur
  • Ik zoek
  • Vraag & antwoord
  • NabijWonen
    • Nieuws
    • Projecten
    • Werken bij NabijWonen
  • Contact
  • Mijn NabijWonen
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze site zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van deze site, gaan we ervan uit dat je ermee instemt.OkPrivacybeleid