>>>>>>>>> Hemelvaartsdag - donderdag 29 mei en vrijdag 30 mei - is ons kantoor gesloten<<<<<<

LET OP: Nepcontroleurs actief voor rookmelders! Bedrijven die wij inhuren kondigen bezoek altijd vooraf aan. VRAAG OM LEGITIMATIE —onze medewerkers dragen bedrijfskleding en kunnen zich identificeren. Twijfel je? Neem contact met ons op!

De reparatielijn is op werkdagen geopend tussen 9.00 - 12.00 uur. Digitaal kan een reparatieverzoek 24/7 worden ingediend.

Lees Voor
NabijWonen logo
  • Ik huur
  • Ik zoek
  • Vraag & antwoord
  • NabijWonen
    • Nieuws
    • Projecten
    • Werken bij NabijWonen
  • Contact
  • Mijn NabijWonen
Nabijwonen telefoonnummer
Home > Vraag & antwoord > Overlast

Overlast

NabijWonen streeft ernaar dat iedereen prettig woont. Ga – als iemand zorgt voor overlast – eerst in gesprek met die persoon. Als dit niet werkt, schakel dan Buurtbemiddeling in.

Ga in gesprek met je buren. Vaak hebben mensen niet door dat ze overlast veroorzaken. Kom je er samen niet uit of blijft de overlast aanhouden, schakel dan Buurtbemiddeling in. Werkt dat ook niet, neem dan contact met ons op.

 

Ja, dat kan, maar een anonieme melding is soms wel lastig te onderzoeken en dient soms niet als bewijs in het dossier. Geef daarom je gegevens door, zodat we de situatie goed kunnen beoordelen.

Binnen vijf werkdagen nemen we contact met je op om de situatie te bespreken.

In geval van bijvoorbeeld geweld of bedreiging bel je meteen 112.

Ja, je kan een bemiddelingsgesprek aanvragen via Buurtbemiddeling.

 

Buurtbemiddeling is een manier om problemen met je buren te bespreken en op te lossen. Als je last hebt van overlast of een conflict hebt met een buur, kan een bemiddelaar helpen om samen tot een oplossing te komen. Een onafhankelijke bemiddelaar luistert naar beide partijen en leidt het gesprek.

Nee, Buurtbemiddeling is gratis voor onze huurders.

Nee dat kan niet, omdat het gesprek juist draait om communicatie tussen beide partijen. Wel wordt alle informatie vertrouwelijk behandeld.

Neem contact op met de politie. Geef het probleem ook aan ons door, zodat we kunnen handelen als dat nodig is.

Meld dat bij NabijWonen. We spreken de betreffende huurder aan op het onderhoud van de woning of tuin.

Veel parkeerplaatsen vallen onder de gemeente. Wij kunnen dan ook niet altijd maatregelen nemen om dit probleem te verhelpen. Als je parkeeroverlast ervaart of last hebt van foutgeparkeerde auto’s op het eigen complex, neem dan contact met ons op.

Neem contact op met ons. We zoeken dan uit hoe we de overlast kunnen oplossen.

Nabijwonen logo

Boswijklaan 50 3941 ZN Doorn

linkedinyoutube
0343 – 53 60 80

0343 – 53 60 80

Ma t/m do 09:00 tot 16:00 uur
Vr 09:00 tot 12:00 uur
Telefonisch reparatieverzoeken
ma t/m vr 09.00 tot 12.00 uur

 

info@nabijwonen.nl

info@nabijwonen.nl

Stuur ons een e-mail of ons contactformulier


Ik huur

  • Onderhoud
  • Geldzaken
  • Huis & contract
  • Fijn wonen

Service & Contact

  • Storingsnummers
  • Vraag & antwoord
  • Contact

NabijWonen

  • Organisatie
  • Onze projecten
  • Werken bij
  • Nieuws

Snel naar

  • Mijn NabijWonen
  • Reparatie melden
  • Ik zoek
  • Prestatieafspraken
  • Onderhoud
  • Geldzaken
  • Huis & contract
  • Fijn wonen
  • Storingsnummers
  • Vraag & antwoord
  • Contact
  • Organisatie
  • Onze projecten
  • Werken bij
  • Nieuws
  • Mijn NabijWonen
  • Reparatie melden
  • Ik zoek
  • Prestatieafspraken
linkedinyoutube
Cookieverklaring Privacyreglement Heb je een klacht?

© NabijWonen 2025

  • Ik huur
  • Ik zoek
  • Vraag & antwoord
  • NabijWonen
    • Nieuws
    • Projecten
    • Werken bij NabijWonen
  • Contact
  • Mijn NabijWonen
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze site zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van deze site, gaan we ervan uit dat je ermee instemt.OkPrivacybeleid