Liften
Het liftonderhoud wordt niet door ons gedaan. In elke lift vind je een sticker met de contactgegevens van het liftbedrijf.
Dat hangt af van het liftbedrijf:
- Is er een monteur ingepland voor onderhoud die toevallig onderin de lift moet zijn, dan betaal je geen kosten. Gooi een envelop met je naam, adres en telefoonnummer in de liftschacht. Je wordt gebeld om je sleutels bij de monteur op te halen. Dit kan wel enige tijd duren.
- Als speciaal een monteur moet komen om je sleutels uit de liftschacht te halen, betaal je de kosten zelf. We kunnen bij het liftbedrijf navragen hoeveel je moet betalen
Nee, een liftbedrijf voert het onderhoud voor ons uit. Dit bedrijf komt regelmatig langs voor onderhoud. Op of naast de lift vind je een sticker met de contactgegevens van het liftbedrijf.
In de lift zie je welk bedrijf verantwoordelijk is voor het onderhoud. Neem bij een storing meteen contact op met dit liftbedrijf en ze komen snel langs.
Neem contact op met het liftbedrijf. De gegevens vind je op de sticker in de lift. Zie je geen naam, druk dan minimaal vijf seconden op de alarmknop. Via de intercom krijg je contact met het liftbedrijf.
Als je merkt dat de lift regelmatig storing heeft, meld dit dan bij NabijWonen. Dan nemen we contact op met het liftbedrijf om te zorgen voor een uitgebreide controle en mogelijke reparatie van de lift.
Meld dat zo snel mogelijk bij het liftbedrijf. In dringende situaties helpen wij met tijdelijke oplossingen totdat de lift is gerepareerd.
Die worden betaald door NabijWonen en maken onderdeel uit van de servicekosten die je betaalt als bewoner. Onvoorziene reparaties door schade of defecten brengen we apart in rekening, afhankelijk van de oorzaak.