>>>>>>>>> Hemelvaartsdag - donderdag 29 mei en vrijdag 30 mei - is ons kantoor gesloten<<<<<<

LET OP: Nepcontroleurs actief voor rookmelders! Bedrijven die wij inhuren kondigen bezoek altijd vooraf aan. VRAAG OM LEGITIMATIE —onze medewerkers dragen bedrijfskleding en kunnen zich identificeren. Twijfel je? Neem contact met ons op!

De reparatielijn is op werkdagen geopend tussen 9.00 - 12.00 uur. Digitaal kan een reparatieverzoek 24/7 worden ingediend.

Lees Voor
NabijWonen logo
  • Ik huur
  • Ik zoek
  • Vraag & antwoord
  • NabijWonen
    • Nieuws
    • Projecten
    • Werken bij NabijWonen
  • Contact
  • Mijn NabijWonen
Nabijwonen telefoonnummer
Home > Vraag & antwoord > Liften

Liften

Het liftonderhoud wordt niet door ons gedaan. In elke lift vind je een sticker met de contactgegevens van het liftbedrijf.

Reparatie melden

Dat hangt af van het liftbedrijf:

  • Is er een monteur ingepland voor onderhoud die toevallig onderin de lift moet zijn, dan betaal je geen kosten. Gooi een envelop met je naam, adres en telefoonnummer in de liftschacht. Je wordt gebeld om je sleutels bij de monteur op te halen. Dit kan wel enige tijd duren.
  • Als speciaal een monteur moet komen om je sleutels uit de liftschacht te halen, betaal je de kosten zelf. We kunnen bij het liftbedrijf navragen hoeveel je moet betalen

Nee, een liftbedrijf voert het onderhoud voor ons uit. Dit bedrijf komt regelmatig langs voor onderhoud. Op of naast de lift vind je een sticker met de contactgegevens van het liftbedrijf.

In de lift zie je welk bedrijf verantwoordelijk is voor het onderhoud. Neem bij een storing meteen contact op met dit liftbedrijf en ze komen snel langs.

Neem contact op met het liftbedrijf. De gegevens vind je op de sticker in de lift. Zie je geen naam, druk dan minimaal vijf seconden op de alarmknop. Via de intercom krijg je contact met het liftbedrijf.

Als je merkt dat de lift regelmatig storing heeft, meld dit dan bij NabijWonen. Dan nemen we contact op met het liftbedrijf om te zorgen voor een uitgebreide controle en mogelijke reparatie van de lift.

Meld dat zo snel mogelijk bij het liftbedrijf. In dringende situaties helpen wij met tijdelijke oplossingen totdat de lift is gerepareerd.

Die worden betaald door NabijWonen en maken onderdeel uit van de servicekosten die je betaalt als bewoner. Onvoorziene reparaties door schade of defecten brengen we apart in rekening, afhankelijk van de oorzaak.

Nabijwonen logo

Boswijklaan 50 3941 ZN Doorn

linkedinyoutube
0343 – 53 60 80

0343 – 53 60 80

Ma t/m do 09:00 tot 16:00 uur
Vr 09:00 tot 12:00 uur
Telefonisch reparatieverzoeken
ma t/m vr 09.00 tot 12.00 uur

 

info@nabijwonen.nl

info@nabijwonen.nl

Stuur ons een e-mail of ons contactformulier


Ik huur

  • Onderhoud
  • Geldzaken
  • Huis & contract
  • Fijn wonen

Service & Contact

  • Storingsnummers
  • Vraag & antwoord
  • Contact

NabijWonen

  • Organisatie
  • Onze projecten
  • Werken bij
  • Nieuws

Snel naar

  • Mijn NabijWonen
  • Reparatie melden
  • Ik zoek
  • Prestatieafspraken
  • Onderhoud
  • Geldzaken
  • Huis & contract
  • Fijn wonen
  • Storingsnummers
  • Vraag & antwoord
  • Contact
  • Organisatie
  • Onze projecten
  • Werken bij
  • Nieuws
  • Mijn NabijWonen
  • Reparatie melden
  • Ik zoek
  • Prestatieafspraken
linkedinyoutube
Cookieverklaring Privacyreglement Heb je een klacht?

© NabijWonen 2025

  • Ik huur
  • Ik zoek
  • Vraag & antwoord
  • NabijWonen
    • Nieuws
    • Projecten
    • Werken bij NabijWonen
  • Contact
  • Mijn NabijWonen
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze site zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van deze site, gaan we ervan uit dat je ermee instemt.OkPrivacybeleid