Klachtencommissie
We lossen elke klacht zo goed en snel mogelijk op. Soms lukt het helaas niet om er samen uit te komen. In dat geval leg je jouw klacht voor aan de onafhankelijke Klachtencommissie Woningcorporaties Regio Utrecht (KWRU).
De Klachtencommissie (KWRU) probeert je klacht op te lossen. De commissie vraagt alle betrokkenen naar hun kant van het verhaal en nodigt jou en NabijWonen uit voor een gezamenlijk gesprek. Dan probeert de commissie jou en NabijWonen gezamenlijke afspraken te laten maken. Lukt dat niet, dan geeft de Klachtencommissie binnen één maand advies aan de directie van NabijWonen. Jij ontvangt hiervan een kopie. De directie neemt hierover vervolgens binnen één maand een besluit en hiervan ontvang je een brief. We nemen het advies van de commissie bijna altijd over. Zo niet, dan onderbouwen we dat.
Meer informatie hierover vind je op de website van de Klachtencommissie
- je hebt je klacht nog niet schriftelijk bij ons ingediend.
- de rechter behandelt je klacht.
- je hebt je klacht ingediend bij de Huurcommissie.
- de rechter of de Huurcommissie heeft al een beslissing genomen over je klacht.
- de Klachtencommissie heeft al eerder een advies gegeven over je klacht.
- je klaagt nu pas over iets wat (langer dan) één jaar geleden is gebeurd.
Klachtencommissie Woningcorporaties Regio Utrecht
Postbus 8236
3503 RE Utrecht
Nee, dat kost je niet. Je klacht dien je in via een klachtenformulier op de website van de Klachtencommissie.