>>>>>>>>> Hemelvaartsdag - donderdag 29 mei en vrijdag 30 mei - is ons kantoor gesloten<<<<<<

LET OP: Nepcontroleurs actief voor rookmelders! Bedrijven die wij inhuren kondigen bezoek altijd vooraf aan. VRAAG OM LEGITIMATIE —onze medewerkers dragen bedrijfskleding en kunnen zich identificeren. Twijfel je? Neem contact met ons op!

De reparatielijn is op werkdagen geopend tussen 9.00 - 12.00 uur. Digitaal kan een reparatieverzoek 24/7 worden ingediend.

Lees Voor
NabijWonen logo
  • Ik huur
  • Ik zoek
  • Vraag & antwoord
  • NabijWonen
    • Nieuws
    • Projecten
    • Werken bij NabijWonen
  • Contact
  • Mijn NabijWonen
Nabijwonen telefoonnummer
Home > Vraag & antwoord > Klachtencommissie

Klachtencommissie

We lossen elke klacht zo goed en snel mogelijk op. Soms lukt het helaas niet om er samen uit te komen. In dat geval leg je jouw klacht voor aan de onafhankelijke Klachtencommissie Woningcorporaties Regio Utrecht (KWRU).

Direct een klacht melden bij NabijWonen

De Geschillenadviescommissie probeert je klacht op te lossen. De commissie vraagt alle betrokkenen naar hun kant van het verhaal en nodigt jou en NabijWonen uit voor een gezamenlijk gesprek. Dan probeert de commissie jou en NabijWonen gezamenlijke afspraken te laten maken. Lukt dat niet, dan geeft de Geschillenadviescommissie binnen één maand advies aan de directie van NabijWonen. Jij ontvangt hiervan een kopie. De directie neemt hierover vervolgens binnen één maand een besluit en hiervan ontvang je een brief. We nemen het advies van de commissie bijna altijd over. Zo niet, dan onderbouwen we dat.

Meer informatie hierover vind je op de website van de Geschillenadviescommissie

 

  • Je hebt je klacht nog niet schriftelijk bij ons ingediend.
  • De rechter behandelt je klacht.
  • Je rechter of de Huurcommissie heeft al een beslissing genomen over je klacht.
  • De Geschillenadviescommissie heeft al eerder een advies gegeven over je klacht.
  • Je klaagt nu pas over iets wat (langer dan) één jaar geleden is gebeurd.

Geschillenadviescommissie Woningcorporaties Regio Utrecht: De Geschillenadviescommissie heeft haar secretariaat bij Woongroen.

Postbus 135
3700 AC  Zeist

Website geschillenadviescommissie

Nee, dat kost je niets. Je klacht dien je in via een klachtenformulier op de website van de Geschillenadviescommissie.

Nabijwonen logo

Boswijklaan 50 3941 ZN Doorn

linkedinyoutube
0343 – 53 60 80

0343 – 53 60 80

Ma t/m do 09:00 tot 16:00 uur
Vr 09:00 tot 12:00 uur
Telefonisch reparatieverzoeken
ma t/m vr 09.00 tot 12.00 uur

 

info@nabijwonen.nl

info@nabijwonen.nl

Stuur ons een e-mail of ons contactformulier


Ik huur

  • Onderhoud
  • Geldzaken
  • Huis & contract
  • Fijn wonen

Service & Contact

  • Storingsnummers
  • Vraag & antwoord
  • Contact

NabijWonen

  • Organisatie
  • Onze projecten
  • Werken bij
  • Nieuws

Snel naar

  • Mijn NabijWonen
  • Reparatie melden
  • Ik zoek
  • Prestatieafspraken
  • Onderhoud
  • Geldzaken
  • Huis & contract
  • Fijn wonen
  • Storingsnummers
  • Vraag & antwoord
  • Contact
  • Organisatie
  • Onze projecten
  • Werken bij
  • Nieuws
  • Mijn NabijWonen
  • Reparatie melden
  • Ik zoek
  • Prestatieafspraken
linkedinyoutube
Cookieverklaring Privacyreglement Heb je een klacht?

© NabijWonen 2025

  • Ik huur
  • Ik zoek
  • Vraag & antwoord
  • NabijWonen
    • Nieuws
    • Projecten
    • Werken bij NabijWonen
  • Contact
  • Mijn NabijWonen
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze site zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van deze site, gaan we ervan uit dat je ermee instemt.OkPrivacybeleid