>>>>>>>>> Hemelvaartsdag - donderdag 29 mei en vrijdag 30 mei - is ons kantoor gesloten<<<<<<

LET OP: Nepcontroleurs actief voor rookmelders! Bedrijven die wij inhuren kondigen bezoek altijd vooraf aan. VRAAG OM LEGITIMATIE —onze medewerkers dragen bedrijfskleding en kunnen zich identificeren. Twijfel je? Neem contact met ons op!

De reparatielijn is op werkdagen geopend tussen 9.00 - 12.00 uur. Digitaal kan een reparatieverzoek 24/7 worden ingediend.

Lees Voor
NabijWonen logo
  • Ik huur
  • Ik zoek
  • Vraag & antwoord
  • NabijWonen
    • Nieuws
    • Projecten
    • Werken bij NabijWonen
  • Contact
  • Mijn NabijWonen
Nabijwonen telefoonnummer
Home > Vraag & antwoord > Betalingsregeling

Betalingsregeling

Kan je de huur tijdelijk niet betalen, dan kan je in overleg met NabijWonen een betalingsregeling afspreken. Dit betekent dat je de achterstand in delen betaalt, samen met de lopende huur. Het is belangrijk om contact met ons op te nemen, zodra je merkt dat je betalingsproblemen hebt. Zo kunnen we op tijd een oplossing vinden.

Als je een huurachterstand hebt, en deze niet in één keer kan betalen, kan je een betalingsregeling aanvragen. In principe kan iemand maar 1 keer per jaar een betalingsregeling aanvragen.

Je kan een betalingsregeling aanvragen door met ons te bellen of te mailen: debiteuren@nabijwonen.nl. Samen zoeken we dan een passende oplossing.

De duur van de betalingsregeling hangt af van de hoogte van de achterstand en je financiële situatie. Samen spreken we af hoe lang de regeling loopt.

Betaal je de afgesproken termijnen niet, dan kan NabijWonen de regeling stopzetten en verdere stappen ondernemen. Denk aan het inschakelen van een incassobureau. Het is belangrijk om je aan de afspraken te houden of contact op te nemen als het niet lukt.

Nee, een betalingsregeling geldt alleen voor een bestaande achterstand. Je blijft de lopende huur betalen.

Nabijwonen logo

Boswijklaan 50 3941 ZN Doorn

linkedinyoutube
0343 – 53 60 80

0343 – 53 60 80

Ma t/m do 09:00 tot 16:00 uur
Vr 09:00 tot 12:00 uur
Telefonisch reparatieverzoeken
ma t/m vr 09.00 tot 12.00 uur

 

info@nabijwonen.nl

info@nabijwonen.nl

Stuur ons een e-mail of ons contactformulier


Ik huur

  • Onderhoud
  • Geldzaken
  • Huis & contract
  • Fijn wonen

Service & Contact

  • Storingsnummers
  • Vraag & antwoord
  • Contact

NabijWonen

  • Organisatie
  • Onze projecten
  • Werken bij
  • Nieuws

Snel naar

  • Mijn NabijWonen
  • Reparatie melden
  • Ik zoek
  • Prestatieafspraken
  • Onderhoud
  • Geldzaken
  • Huis & contract
  • Fijn wonen
  • Storingsnummers
  • Vraag & antwoord
  • Contact
  • Organisatie
  • Onze projecten
  • Werken bij
  • Nieuws
  • Mijn NabijWonen
  • Reparatie melden
  • Ik zoek
  • Prestatieafspraken
linkedinyoutube
Cookieverklaring Privacyreglement Heb je een klacht?

© NabijWonen 2025

  • Ik huur
  • Ik zoek
  • Vraag & antwoord
  • NabijWonen
    • Nieuws
    • Projecten
    • Werken bij NabijWonen
  • Contact
  • Mijn NabijWonen
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze site zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van deze site, gaan we ervan uit dat je ermee instemt.OkPrivacybeleid