>>>>>>>>> Hemelvaartsdag - donderdag 29 mei en vrijdag 30 mei - is ons kantoor gesloten<<<<<<

LET OP: Nepcontroleurs actief voor rookmelders! Bedrijven die wij inhuren kondigen bezoek altijd vooraf aan. VRAAG OM LEGITIMATIE —onze medewerkers dragen bedrijfskleding en kunnen zich identificeren. Twijfel je? Neem contact met ons op!

De reparatielijn is op werkdagen geopend tussen 9.00 - 12.00 uur. Digitaal kan een reparatieverzoek 24/7 worden ingediend.

Lees Voor
NabijWonen logo
  • Ik huur
  • Ik zoek
  • Vraag & antwoord
  • NabijWonen
    • Nieuws
    • Projecten
    • Werken bij NabijWonen
  • Contact
  • Mijn NabijWonen
Nabijwonen telefoonnummer
Home > Vraag & antwoord > Betaalwijze

Betaalwijze

Je huur kan je op verschillende manieren betalen.

De gemakkelijkste manier is via een automatische incasso. Je betaalt dan maandelijks via een automatische afschrijving. Daar hoef je dus zelf niets voor te doen.

Om te betalen via automatische incasso vul je het machtigingsformulier in. Dit formulier geeft ons toestemming om de betaling automatisch van je rekening af te schrijven. Je kan dit formulier via de post naar ons sturen of via info@nabijwonen.nl.

 

Direct naar

Machtigingsformulier

Wil je de huur liever digitaal betalen? Dat kan. Bij NabijWonen maken we het betalen van de verhuurnota zo makkelijk mogelijk. Daarom werken we samen met POM. Met een paar muisklikken betaal je via iDeal.

Vermeld hierbij je adres. Verandert de huurprijs, geef dit dan aan je bank door.
Het rekeningnummer van NabijWonen is: IBAN NL 19INGB0005409756.

Ja, dat kan via automatische incasso. Je huur wordt dan elke maand automatisch van je rekening afgeschreven. Je kan dit regelen door een machtigingsformulier in te vullen.

 

Direct naar

Machtigingsformulier

Als je de huur te laat betaalt, kan er een betalingsachterstand ontstaan. Neem zo snel mogelijk contact met ons op om een oplossing te bespreken.

Ja, dat kan. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken. Mailen kan ook: info@nabijwonen.nl.

Controleer of je de huur hebt betaald. Als dat niet het geval is, betaal dan zo snel mogelijk om verdere achterstanden te voorkomen.

Bij betalingsproblemen kan je eventueel in termijnen betalen. Neem contact met ons op en we kijken dan of het mogelijk is om een betalingsregeling af te sluiten.

Nabijwonen logo

Boswijklaan 50 3941 ZN Doorn

linkedinyoutube
0343 – 53 60 80

0343 – 53 60 80

Ma t/m do 09:00 tot 16:00 uur
Vr 09:00 tot 12:00 uur
Telefonisch reparatieverzoeken
ma t/m vr 09.00 tot 12.00 uur

 

info@nabijwonen.nl

info@nabijwonen.nl

Stuur ons een e-mail of ons contactformulier


Ik huur

  • Onderhoud
  • Geldzaken
  • Huis & contract
  • Fijn wonen

Service & Contact

  • Storingsnummers
  • Vraag & antwoord
  • Contact

NabijWonen

  • Organisatie
  • Onze projecten
  • Werken bij
  • Nieuws

Snel naar

  • Mijn NabijWonen
  • Reparatie melden
  • Ik zoek
  • Prestatieafspraken
  • Onderhoud
  • Geldzaken
  • Huis & contract
  • Fijn wonen
  • Storingsnummers
  • Vraag & antwoord
  • Contact
  • Organisatie
  • Onze projecten
  • Werken bij
  • Nieuws
  • Mijn NabijWonen
  • Reparatie melden
  • Ik zoek
  • Prestatieafspraken
linkedinyoutube
Cookieverklaring Privacyreglement Heb je een klacht?

© NabijWonen 2025

  • Ik huur
  • Ik zoek
  • Vraag & antwoord
  • NabijWonen
    • Nieuws
    • Projecten
    • Werken bij NabijWonen
  • Contact
  • Mijn NabijWonen
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze site zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van deze site, gaan we ervan uit dat je ermee instemt.OkPrivacybeleid