Reparaties indienen
Reparaties
Is er iets stuk in je woning en wil je dat NabijWonen dat repareert? Dat kan! Druk op de button om eenvoudig en snel online je reparatieverzoek in te dienen.
Je kan een reparatie ook aanvragen met de QR-code in je woning. Je scant dan eenvoudig en snel de QR-code met je telefoon en de reparatiemelding komt automatisch bij ons binnen.
Meld je een reparatie liever telefonisch? Dat kan ook. Bel dan naar 0343 53 60 80, van maandag t/m vrijdag tussen 09.00 uur en 12.00 uur. Toets in het keuze menu een 1.
Heeft u een buitensluiting? De deur dicht gedaan terwijl de sleutels binnen liggen, of sleutels kwijt? Kan gebeuren. Wij adviseren een lokale aannemer te bellen. Vraag altijd naar de tarieven en de voorwaarden. Wij bieden hier geen service voor, het is aan de bewoners zelf om buitensluitingen met een aannemer op te lossen.
Stroomstoring? Bijna altijd komt een stroomstoring door een eigen apparaat. Online zijn verschillende sites die laten zien wat je kan doen om een stroomstoring te verhelpen.
Contactnummers voor reparaties
Heb je geen warmte, geen warm water, een verstopping, glasschade of een storing aan de lift of automatische deuropener? Bel dan meteen het servicebedrijf dat dit kan oplossen.
Spoed buiten kantooruren?
Soms heeft iets veel haast en kan het niet tot de volgende dag wachten. Denk aan inbraakgevaar, stroomuitval, ernstige lekkage of gevaar voor bewoner(s). Voor dat soort gevallen zijn we 24/7 te bereiken via 0343 53 60 80. Je wordt dan doorverbonden naar de calamiteitendienst en meteen geholpen.