>>>>>>>>> Hemelvaartsdag - donderdag 29 mei en vrijdag 30 mei - is ons kantoor gesloten<<<<<<

LET OP: Nepcontroleurs actief voor rookmelders! Bedrijven die wij inhuren kondigen bezoek altijd vooraf aan. VRAAG OM LEGITIMATIE —onze medewerkers dragen bedrijfskleding en kunnen zich identificeren. Twijfel je? Neem contact met ons op!

De reparatielijn is op werkdagen geopend tussen 9.00 - 12.00 uur. Digitaal kan een reparatieverzoek 24/7 worden ingediend.

Lees Voor
NabijWonen logo
  • Ik huur
  • Ik zoek
  • Vraag & antwoord
  • NabijWonen
    • Nieuws
    • Projecten
    • Werken bij NabijWonen
  • Contact
  • Mijn NabijWonen
Nabijwonen telefoonnummer
Home > Ik huur > Onderhoud > Planmatig onderhoud

Planmatig onderhoud

Planmatig onderhoud

Woningen hebben onderhoud nodig. NabijWonen doet het groot onderhoud aan de buitenkant van je woning. Denk aan het schilderen van kozijnen, het herstellen van metselwerk van gevels en schoorstenen en het vervangen van dakbedekking. Is je woning binnenkort aan de beurt voor onderhoud, dan informeren we je over de werkzaamheden. Je kan ons ook vragen of we binnenkort onderhoud aan je woning doen.

Badkamer of keukenrenovatie

Met ingang van 2025 worden badkamers en keukens projectmatig gerenoveerd. Dit is een project wat is uitgesmeerd over meerdere jaren. Dat houdt in dat alle badkamers of keukens in uw wijk of in het complex waarin u woont gelijktijdig worden gerenoveerd. U ontvangt ruim van te voren bericht van ons wanneer deze renovatie plaats vindt. Helaas kunnen we nog niet aangeven wanneer uw complex of wijk aan de beurt is.

We krijgen veel verzoeken van onze bewoners die graag een nieuwe badkamer of keuken willen. Dat begrijpen we volkomen. Om die reden zullen wij jaarlijks meer badkamers en keukens renoveren dan voorgaande jaren. Echter zal een badkamer of keukenrenovatie op individueel verzoek niet meer mogelijk zijn.

Als de badkamer of keuken technische gebreken heeft en daardoor niet meer heel en veilig is zullen wij de badkamer of keuken herstellen. U kunt dit melden via de QR-code of mailen naar vastgoedbeheer@nabijwonen.nl. Bij voorkeur ontvangen we dan een foto waarbij u aangeeft dat uw badkamer of keuken reparaties nodig heeft.

VvE-complex
Woon je in een complex met koop- en huurwoningen? Dan gaat het onderhoud via de VvE-beheerder. Deze bepaalt, samen met de andere eigenaren, de onderhoudsstrategie: wat, hoe en wanneer? NabijWonen heeft hier minder invloed op.

Reglement bij sloop, renovatie en (groot) onderhoud
Basis Sociaal Statuut Zeist


Nabijwonen logo

Boswijklaan 50 3941 ZN Doorn

linkedinyoutube
0343 – 53 60 80

0343 – 53 60 80

Ma t/m do 09:00 tot 16:00 uur
Vr 09:00 tot 12:00 uur
Telefonisch reparatieverzoeken
ma t/m vr 09.00 tot 12.00 uur

 

info@nabijwonen.nl

info@nabijwonen.nl

Stuur ons een e-mail of ons contactformulier


Ik huur

  • Onderhoud
  • Geldzaken
  • Huis & contract
  • Fijn wonen

Service & Contact

  • Storingsnummers
  • Vraag & antwoord
  • Contact

NabijWonen

  • Organisatie
  • Onze projecten
  • Werken bij
  • Nieuws

Snel naar

  • Mijn NabijWonen
  • Reparatie melden
  • Ik zoek
  • Prestatieafspraken
  • Onderhoud
  • Geldzaken
  • Huis & contract
  • Fijn wonen
  • Storingsnummers
  • Vraag & antwoord
  • Contact
  • Organisatie
  • Onze projecten
  • Werken bij
  • Nieuws
  • Mijn NabijWonen
  • Reparatie melden
  • Ik zoek
  • Prestatieafspraken
linkedinyoutube
Cookieverklaring Privacyreglement Heb je een klacht?

© NabijWonen 2025

  • Ik huur
  • Ik zoek
  • Vraag & antwoord
  • NabijWonen
    • Nieuws
    • Projecten
    • Werken bij NabijWonen
  • Contact
  • Mijn NabijWonen
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze site zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van deze site, gaan we ervan uit dat je ermee instemt.OkPrivacybeleid