Nieuwe huurder
Welkom in je nieuwe woning! We hopen dat je je snel thuis voelt. De informatie hieronder helpt je met de start in je nieuwe huis.
Melden van gebreken en reparaties
Als iets in je woning kapot is of niet goed werk, dan kan je dat melden bij de verhuurconsulent. Dit kan tot twee maanden na het tekenen van je huurovereenkomst. Wil je een reparatieverzoek liever digitaal indienen? Dat kan ook.
Serviceabonnement
wil je kleine herstellingen door Nabijwonen laten doen? Sluit dan bij ons een serviceabonnement af.
Je woning ‘eigen’ maken
Natuurlijk kan je je nieuwe huis helemaal naar je eigen smaak maken. Maar of je nu een dakraam wil plaatsen, een veranda wil bouwen of een andere keuken wil installeren, je moet hiervoor wel eerst toestemming vragen.
Let op! Opnieuw inschrijven WoningNet
Na het tekenen van je huurcontract is je inschrijving bij WoningNet vervallen. Schrijf je je binnen één jaar weer in bij WoningNet, dan hou je 75% van je opgebouwde inschrijftijd. Wil je in de toekomst weer op zoek naar een andere sociale huurwoning? Dan moet je je opnieuw inschrijven bij WoningNet.
Meer informatie?
Verzekeringen
Gas, water, elektra, internet en zonnepanelen