LET OP: Nepcontroleurs actief voor rookmelders! Bedrijven die wij inhuren kondigen bezoek altijd vooraf aan. VRAAG OM LEGITIMATIE —onze medewerkers dragen bedrijfskleding en kunnen zich identificeren. Twijfel je? Neem contact met ons op!

De reparatielijn is op werkdagen geopend tussen 9.00 - 12.00 uur. Digitaal kan een reparatieverzoek 24/7 worden ingediend.

Lees Voor
NabijWonen logo
  • Ik huur
  • Ik zoek
  • Vraag & antwoord
  • NabijWonen
    • Nieuws
    • Projecten
    • Werken bij NabijWonen
  • Contact
  • Mijn NabijWonen
Nabijwonen telefoonnummer
Home > Werken bij NabijWonen > Vacatures > Managementassistente 32 uur

Managementassistente 32 uur

Word jij onze managementassistente 32 uur?

Jij voelt je verantwoordelijk om de dagelijkse operatie soepel te laten verlopen. Daarmee ontzorg je onze directeur-bestuurder, de manager en de leden van de Raad van Commissarissen. Je beheert complexe agenda’s, je organiseert vergaderingen en bijeenkomsten en notuleert verschillende overleggen. Kortom door jouw proactieve houding en oog voor detail, maken jou een waardevolle schakel in onze organisatie.

Ja, ik wil solliciteren

Zo ziet jouw dag eruit

Tijdens een kop koffie of thee start je de dag op en kijk je met een schuin oog naar de agenda, met wat de dag brengen zal. Je begint met het uitwerken van de notulen van de MT-vergadering van gister. Je vraagt nog even wat details na en legt de notulen voor aan de bestuurder. In de middag staat een overleg gepland met de huurdersbelangenvereniging en je bereidt deze samen met de manager voor. Tussendoor plan je nog een afspraak met een wethouder in en regel je de broodjes voor een lunchbijeenkomst. Aan het einde van de dag zorg je samen met de bestuurssecretaris dat de stukken voor de volgende RvC-vergadering compleet zijn en verstuur je deze. Met een tevreden gevoel sluit je je computer af en ga je naar huis.

Zo ben je succesvol!

Om succesvol te zijn heb je minimaal een MBO(plus)-opleiding. Je bent een toegankelijke collega die open communiceert. Je bent iemand die van nature structuur aanbrengt. Je voelt je thuis in een klein team, maar werkt ook uitstekend zelfstandig. Je schakelt moeiteloos tussen bestuursleden, leden van de RvC en collega’s en stakeholders, en begrijpt het belang van zorgvuldige communicatie en archiefbeheer. Je bent een kei in plannen en organiseren – juist als het complex wordt – en hebt daar ook plezier in. Met gemak leg je de puzzel van drukbezette agenda’s, ook als die van meerdere bestuurders tegelijk komen. Je bent collegiaal, zorgvuldig en bent onze spin in het web. Je ziet het werk, nog voordat iemand het vraagt. Daarbij ben je zeer digitaal vaardig en je beheerst het Nederlands uitstekend.

 

Wat bieden wij jou?

Je maakt deel uit van de staf en het managementteam. Wij vinden een goede collegiale sfeer een must. Persoonlijk contact vinden we in heel belangrijk. Af en toe thuiswerken is geen probleem, maar we verwachten je zoveel mogelijk op kantoor. Dit omdat je met veel collega’s samenwerkt, we de lijntjes graag kort houden én we op deze manier nabij zijn. Wij zijn een KLIMMR-organisatie. Ontwikkelen staat bij ons hoog in het vaandel. Onze arbeidsvoorwaarden zijn geregeld in de CAO Woondiensten.

Het salaris bedraagt min € 3.502 en max € 4.400 bruto per maand bij een fulltime dienstverband (schaal G). Inschaling geschiedt op basis van relevante opleiding en ervaring.

Solliciteren?

Wil je eerst de sfeer komen proeven? Maak een afspraak om een (digitaal) kop koffie te komen drinken en bel met Bineke Lagerweij, onze HR-adviseur: 0343-536080. Dan kun je vragen stellen en besluiten of je wil solliciteren.

De vacature wordt gesloten als we een geschikte kandidaat hebben gevonden. Sollicitaties kun je richten aan werkenbij@nabijwonen.nl of via onze website.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Werken bij NabijWonen

Jij

  • Mbo-opleiding (secretariële of administratieve richting)
  • Minimaal vijf jaar relevante ervaring
  • Ervaring met het Office-pakket
  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal

Wij bieden

  • Een klein hecht team dat goed op elkaar is ingespeeld
  • Een goede werk/privébalans
  • Salaris min € 3.502 en max € 4.400 bruto, 3% einde jaar toeslag
  • Goede pensioenvoorziening
  • Jaarlijks opleidingsbudget

En natuurlijk

  • Een veelzijdige baan waarin zo’n 60 leuke en professionele collega’s met een hart voor wonen én een actieve personeelsvereniging die regelmatig activiteiten organiseert
  • Training en cursussen

Hoe ziet jouw werkweek eruit? (werktijden in overleg)

Ma
Di
Wo
Do
Vr
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
Agenda doornemen en verwerken mail

Agenda doornemen en verwerken mail

Agenda doornemen en verwerken mail

Intranet: plaatsen berichten, aanmaken gebruikers

Intranet: plaatsen berichten, aanmaken gebruikers

Intranet: plaatsen berichten, aanmaken gebruikers

Voorbereiden MT

Voorbereiden MT

Voorbereiden MT

Archiveren (ShareWorX)

Archiveren (ShareWorX)

Archiveren (ShareWorX)

Lunch

Lunch

Lunch

Bila met bestuurder

Bila met bestuurder

Bila met bestuurder

Afspraken plannen bestuurder, MT-leden

Afspraken plannen bestuurder, MT-leden

Afspraken plannen bestuurder, MT-leden

E-herkenning regelen

E-herkenning regelen

E-herkenning regelen

Ondersteuning MT

Ondersteuning MT

Ondersteuning MT

Agenda doornemen en verwerken mail

Agenda doornemen en verwerken mail

Agenda doornemen en verwerken mail

.

.

.

lunch

lunch

lunch

Agenda maken en voorbereiden overleg huurdersbelangenvereniging

Agenda maken en voorbereiden overleg huurdersbelangenvereniging

Agenda maken en voorbereiden overleg huurdersbelangenvereniging

Overleg HR-adviseur lopende zaken (salarissen, contracten)

Overleg HR-adviseur lopende zaken (salarissen, contracten)

Overleg HR-adviseur lopende zaken (salarissen, contracten)

Archiveren Visma

Archiveren Visma

Archiveren Visma

Mail verwerken en dossiers afsluiten

Mail verwerken en dossiers afsluiten

Mail verwerken en dossiers afsluiten

Agenda doornemen en verwerken mail

Agenda doornemen en verwerken mail

Agenda doornemen en verwerken mail

Bijwerken intranet

Bijwerken intranet

Bijwerken intranet

Uitwerken MT

Uitwerken MT

Uitwerken MT

Lunch

Lunch

Lunch

Ondersteuning MT

Ondersteuning MT

Ondersteuning MT

Kennismakingsgesprek nieuwe medewerker

Kennismakingsgesprek nieuwe medewerker

Kennismakingsgesprek nieuwe medewerker

Kwartaaloverleg manager B&B en huurdersbelangenvereniging

Kwartaaloverleg manager B&B en huurdersbelangenvereniging

Kwartaaloverleg manager B&B en huurdersbelangenvereniging

Agenda doornemen en verwerken mail

Agenda doornemen en verwerken mail

Agenda doornemen en verwerken mail

Ondersteuning MT

Ondersteuning MT

Ondersteuning MT

Uitwerken vergaderingen

Uitwerken vergaderingen

Uitwerken vergaderingen

Lunch

Lunch

Lunch

Voorbereiden bijeenkomsten (bijv. politiek)

Voorbereiden bijeenkomsten (bijv. politiek)

Voorbereiden bijeenkomsten (bijv. politiek)

Agenda maken MT, stukken tegenlezen

Agenda maken MT, stukken tegenlezen

Agenda maken MT, stukken tegenlezen

iBabs vullen

iBabs vullen

iBabs vullen

Organiseren bijeenkomst

Organiseren bijeenkomst

Organiseren bijeenkomst

Mail verwerken en dossiers afsluiten

Mail verwerken en dossiers afsluiten

Mail verwerken en dossiers afsluiten

Vrij

Vrij

Vrij

Solliciteren?

Kopje koffie ☕️

Wil je meer weten? Kom langs voor een kopje koffie of thee met Bineke Lagerweij (HR).

Mail met Bineke

Gelijk solliciteren?

    1. Je gegevens

    2. Je CV en motivatiebrief

    Upload je cv en motivatiebrief *

    3. Ik solliciteer voor de functie



    4. Sollicitatie versturen

    Nabijwonen logo

    Boswijklaan 50 3941 ZN Doorn

    linkedinyoutube
    0343 – 53 60 80

    0343 – 53 60 80

    Ma t/m do 09:00 tot 16:00 uur
    Vr 09:00 tot 12:00 uur
    Telefonisch reparatieverzoeken
    ma t/m vr 09.00 tot 12.00 uur

     

    info@nabijwonen.nl

    info@nabijwonen.nl

    Stuur ons een e-mail of ons contactformulier


    Ik huur

    • Onderhoud
    • Geldzaken
    • Huis & contract
    • Fijn wonen

    Service & Contact

    • Storingsnummers
    • Vraag & antwoord
    • Contact

    NabijWonen

    • Organisatie
    • Onze projecten
    • Werken bij
    • Nieuws

    Snel naar

    • Mijn NabijWonen
    • Reparatie melden
    • Ik zoek
    • Prestatieafspraken
    • Onderhoud
    • Geldzaken
    • Huis & contract
    • Fijn wonen
    • Storingsnummers
    • Vraag & antwoord
    • Contact
    • Organisatie
    • Onze projecten
    • Werken bij
    • Nieuws
    • Mijn NabijWonen
    • Reparatie melden
    • Ik zoek
    • Prestatieafspraken
    linkedinyoutube
    Cookieverklaring Privacyreglement Heb je een klacht?

    © NabijWonen 2025

    • Ik huur
    • Ik zoek
    • Vraag & antwoord
    • NabijWonen
      • Nieuws
      • Projecten
      • Werken bij NabijWonen
    • Contact
    • Mijn NabijWonen
    We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze site zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van deze site, gaan we ervan uit dat je ermee instemt.OkPrivacybeleid