>>>>>>>>> Hemelvaartsdag - donderdag 29 mei en vrijdag 30 mei - is ons kantoor gesloten<<<<<<

LET OP: Nepcontroleurs actief voor rookmelders! Bedrijven die wij inhuren kondigen bezoek altijd vooraf aan. VRAAG OM LEGITIMATIE —onze medewerkers dragen bedrijfskleding en kunnen zich identificeren. Twijfel je? Neem contact met ons op!

De reparatielijn is op werkdagen geopend tussen 9.00 - 12.00 uur. Digitaal kan een reparatieverzoek 24/7 worden ingediend.

Lees Voor
NabijWonen logo
  • Ik huur
  • Ik zoek
  • Vraag & antwoord
  • NabijWonen
    • Nieuws
    • Projecten
    • Werken bij NabijWonen
  • Contact
  • Mijn NabijWonen
Nabijwonen telefoonnummer
Home > Wij zijn benieuwd naar je mening > Heb je een klacht?

Heb je een klacht?

Je mag van ons goede service verwachten. Maar soms ben je het misschien niet eens met een beslissing van NabijWonen. Laat het ons dan weten, zodat we samen naar een passende oplossing kunnen zoeken. We ontvangen je klacht graag schriftelijk. Vergeet niet je naam, adres en woonplaats erbij te zetten. Zo kunnen we je beter helpen.

Heb je een klacht over woningtoewijzing? Vul dan het klachtenformulier in op de website van DAK regio Utrecht (WoningNet). Een onafhankelijke klachtencommissie beoordeelt dan uw klacht. Klik hier voor het klachtenformulier DAK.

Open het klachtenformulier

Ontvangstbevestiging

Binnen 5 werkdagen ontvang je een bevestiging van ontvangst. Hierin staat wie jouw klacht behandelt.

Reactie

Binnen 10 werkdagen krijg je een inhoudelijke reactie. Soms hebben we meer tijd nodig om je klacht te onderzoeken of een derde partij in te schakelen. In dat geval laten we je weten wat we gaan doen en hoeveel tijd we nodig hebben.

Wie behandelt je klacht?

De Consulent Sociaal van jouw wijkteam behandelt je klacht, samen met de betrokken medewerker.

Niet tevreden met ons antwoord?
We willen graag dat je tevreden bent met hoe we je klacht hebben afgehandeld. Ben je niet tevreden met onze reactie of de oplossing? Dan kun je je klacht voorleggen aan onze klachtencommissie: de Geschillenadviescommissie WijDUZ (GAC) of de Huurcommissie.

Klik hier  voor de website van de Geschillenadviescommissie

Klik hier voor de website van de Huurcommissie

Geschillen Advies Commissie

Klik hier voor het klachtenformulier van de GAC

Klik hier voor het reglement van de Geschillenadviescommissie

Klik hier voor het rooster van aftreden GAC 2024

 Huurcommissie

Bij de Huurcommissie kun je terecht voor procedures over:

  • Onderhoudsgebreken
  • Huurprijs
  • Servicekosten

Klik hier voor meer informatie over de Huurcommissie.

 

Nabijwonen logo

Boswijklaan 50 3941 ZN Doorn

linkedinyoutube
0343 – 53 60 80

0343 – 53 60 80

Ma t/m do 09:00 tot 16:00 uur
Vr 09:00 tot 12:00 uur
Telefonisch reparatieverzoeken
ma t/m vr 09.00 tot 12.00 uur

 

info@nabijwonen.nl

info@nabijwonen.nl

Stuur ons een e-mail of ons contactformulier


Ik huur

  • Onderhoud
  • Geldzaken
  • Huis & contract
  • Fijn wonen

Service & Contact

  • Storingsnummers
  • Vraag & antwoord
  • Contact

NabijWonen

  • Organisatie
  • Onze projecten
  • Werken bij
  • Nieuws

Snel naar

  • Mijn NabijWonen
  • Reparatie melden
  • Ik zoek
  • Prestatieafspraken
  • Onderhoud
  • Geldzaken
  • Huis & contract
  • Fijn wonen
  • Storingsnummers
  • Vraag & antwoord
  • Contact
  • Organisatie
  • Onze projecten
  • Werken bij
  • Nieuws
  • Mijn NabijWonen
  • Reparatie melden
  • Ik zoek
  • Prestatieafspraken
linkedinyoutube
Cookieverklaring Privacyreglement Heb je een klacht?

© NabijWonen 2025

  • Ik huur
  • Ik zoek
  • Vraag & antwoord
  • NabijWonen
    • Nieuws
    • Projecten
    • Werken bij NabijWonen
  • Contact
  • Mijn NabijWonen
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze site zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van deze site, gaan we ervan uit dat je ermee instemt.OkPrivacybeleid