Rondje koffie met collega’s en e-mails doornemen
Rondje koffie met collega’s en e-mails doornemen
>>>>>>>>> Hemelvaartsdag - donderdag 29 mei en vrijdag 30 mei - is ons kantoor gesloten<<<<<<
LET OP: Nepcontroleurs actief voor rookmelders! Bedrijven die wij inhuren kondigen bezoek altijd vooraf aan. VRAAG OM LEGITIMATIE —onze medewerkers dragen bedrijfskleding en kunnen zich identificeren. Twijfel je? Neem contact met ons op!
De reparatielijn is op werkdagen geopend tussen 9.00 - 12.00 uur. Digitaal kan een reparatieverzoek 24/7 worden ingediend.
Bedrijven doen graag zaken met ons. Jij bewaakt onze crediteuren- en debiteurenadministratie en zorgt dat de betalingen op tijd klaar staan. Voor jou betekent nabijheid dat je goed contact met collega’s hebt en dat je hen ondersteunt. Met name bij de huurprolongatie help je waar het kan. Hierdoor is geen dag hetzelfde.
Tijdens een kop koffie start je de dag op met jouw team en bespreek je de bijzonderheden van die dag. Vervolgens lees je je mail, stuurt facturen door naar het financiële systeem en behandelt binnenkomende aanmaningen. Dan is het tijd voor het ophalen en verwerken van de bankafschriften en zorg je voor de juiste aansluiting in het grootboek. Na de middag controleer en verwerk je de inkoopfacturen. Je koppelt de facturen aan de verantwoordelijke collega die ze verder beoordeelt en je zorgt dat ze tijdig worden betaald. Je verzorgt maandelijks de huurfactuur aan onze bewoners en maakt de doorbelastingsfacturen aan huurder en andere debiteuren. Jouw ervaring en kennis is handig bij het doen van verbetervoorstellen.
Om succesvol te zijn heb je minimaal een MBO4-opleiding, bij voorkeur moderne bedrijfsadministratie of het praktijkdiploma boekhouden. Cijfers kennen voor jou geen geheimen. Stuit je op wel een onverklaarbaar verschil, dan zoek je het tot in de puntjes uit. Je hebt een positieve instelling, bent accuraat, betrokken en flexibel. Nauwkeurig werken is voor jou vanzelfsprekend en met jouw digitale vaardigheden verwerk je alle informatie handig in onze systemen.
Je hebt een klantgerichte instelling en bent niet bang het gesprek aan te gaan. Je kan snel schakelen en je bent samenwerkingsgericht met oog voor het resultaat. Verder zien we graag dat je:
Je bent kwaliteitsbewust en kan tot snel tot de kern van een probleem komen. Hierbij weet je hoofdzaken en bijzaken te onderscheiden. Proactief en planmatig werken zijn kwaliteiten waar jij je in herkent.
Je maakt deel uit van een team 10 medewerkers. Wij vinden een goede collegiale sfeer een must. In het begin zal je meewerken met je collega’s om de organisatie en het werk te leren kennen, maar uiteindelijk ga je zelfstandig aan het werk. Wij zijn een KLIMMR-organisatie. Ontwikkelen staat bij ons hoog in het vaandel. Onze arbeidsvoorwaarden zijn geregeld in de CAO Woondiensten. Het salaris bedraagt min € 3.036 en max € 4.003,- bruto per maand bij een fulltime dienstverband (schaal F). Inschaling geschiedt op basis van relevante opleiding en ervaring. De bedoeling is om bij goed functioneren na een jaar het contract om te zetten in een dienstverband voor onbepaalde tijd.
Wil je eerst de sfeer komen proeven? Maak een afspraak om een (digitaal) kop koffie te komen drinken en bel met Asta Skralskyté, een collega : 0343-536080. Dan kun je vragen stellen en besluiten of je wil solliciteren.
De vacature wordt gesloten als we een geschikte kandidaat hebben gevonden. Sollicitaties kun je richten aan werkenbij@nabijwonen.nl of via onze website.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld
Wil je meer weten? Kom langs voor een kopje koffie of thee met Bineke Lagerweij (HR).