Telefoon en receptie
Telefoon en receptie
LET OP: Nepcontroleurs actief voor rookmelders! Bedrijven die wij inhuren kondigen bezoek altijd vooraf aan. VRAAG OM LEGITIMATIE —onze medewerkers dragen bedrijfskleding en kunnen zich identificeren. Twijfel je? Neem contact met ons op!
De reparatielijn is op werkdagen geopend tussen 9.00 - 12.00 uur. Digitaal kan een reparatieverzoek 24/7 worden ingediend.
Korte wachttijden, goed doorverbonden worden en de juiste informatie krijgen; hoe fijn is het om zo’n medewerker aan de telefoon te krijgen. Jij zorgt dat iedereen een warm welkom heeft bij NabijWonen. Je weet met de juiste vragen te stellen snel tot de kern te komen en toch in verbinding te blijven bij de klant. Jij bent collegiaal, service- en klantgericht en hebt al eens gewerkt met digitale archieven. Kortom een dynamische organisatie is jouw ideale werkomgeving.
Tijdens een kop koffie start je de dag op met de wijkteams en bespreek je de bijzonderheden in de wijk. Vanaf 09.00 uur komen de eerste telefoontjes binnen met vragen over woningverhuur, servicekosten, overlastzaken of huurincasso. 80% van de Bewonersvragen handel je zelf af, voor de overige vragen verbind je de telefoon door naar een van je collega’s. Samen met je BSC-collega’s verwerk je de binnengekomen post en de e-mailtjes en ontvang je bezoekers aan de balie. ’s Middags is het over het algemeen rustiger aan de telefoon en heb je tijd om mailingen te verzorgen, ons digitale archief bij te werken, website te controleren op actualiteiten en ondersteun je de collega’s.
Om succesvol te zijn heb je minimaal een MBO-4-opleiding. Je kan uitstekend schakelen tussen Bewonersvragen en werkprocessen. Je voelt je als een vis in het water in een hectische werkomgeving. Competenties als klantvriendelijk, overtuigingskracht, inlevingsvermogen, oprechte interesse, goede kennis en beheersing van de Nederlandse taal zitten vanzelfsprekend in jouw DNA. Je bent efficiënt, proactief, digitaal vaardig en je kan met meerdere applicaties tegelijk werken.
Je maakt deel uit van goed op elkaar ingespeeld team. Wij vinden een goede collegiale sfeer een must. In het begin zal je meewerken met je collega’s om de afdeling te leren kennen, maar uiteindelijk ga je verder ontwikkelen als expert op een van de hoofdtaken van het team. Wij zijn een KLIMMR-organisatie. Ontwikkelen staat bij ons hoog in het vaandel. Onze arbeidsvoorwaarden zijn geregeld in de CAO Woondiensten. Het salaris bedraagt min € 2.952 en max € 3.892 bruto per maand bij een fulltime dienstverband (schaal F). Inschaling geschiedt op basis van relevante opleiding en ervaring. De bedoeling is om bij goed functioneren na een jaar het contract om te zetten in een dienstverband voor onbepaalde tijd. Werkdagen en werktijden bepalen we in onderling overleg.
Wil je eerst de sfeer komen proeven? Maak een afspraak om een (digitaal) kop koffie te komen drinken en bel met Ria Bakhuizen, jouw teamleider op : 0343-536080. Dan kun je vragen stellen en besluiten of je wil solliciteren.
De vacature wordt gesloten als we een geschikte kandidaat hebben gevonden. Sollicitaties kun je richten aan werkenbij@nabijwonen.nl.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld
Wil je meer weten? Kom langs voor een kopje koffie of thee met Bineke Lagerweij (HR).