>>>>>>>>> Hemelvaartsdag - donderdag 29 mei en vrijdag 30 mei - is ons kantoor gesloten<<<<<<

LET OP: Nepcontroleurs actief voor rookmelders! Bedrijven die wij inhuren kondigen bezoek altijd vooraf aan. VRAAG OM LEGITIMATIE —onze medewerkers dragen bedrijfskleding en kunnen zich identificeren. Twijfel je? Neem contact met ons op!

De reparatielijn is op werkdagen geopend tussen 9.00 - 12.00 uur. Digitaal kan een reparatieverzoek 24/7 worden ingediend.

Lees Voor
NabijWonen logo
  • Ik huur
  • Ik zoek
  • Vraag & antwoord
  • NabijWonen
    • Nieuws
    • Projecten
    • Werken bij NabijWonen
  • Contact
  • Mijn NabijWonen
Nabijwonen telefoonnummer
Home > Ik huur > Huis & contract > Nieuwe huurder

Nieuwe huurder

Welkom in je nieuwe woning! We hopen dat je je snel thuis voelt. De informatie hieronder helpt je met de start in je nieuwe huis.

Melden van gebreken en reparaties
Als iets in je woning kapot is of niet goed werk, dan kan je dat melden bij de verhuurconsulent. Dit kan tot twee maanden na het tekenen van je huurovereenkomst. Wil je een reparatieverzoek liever digitaal indienen? Dat kan ook.

Reparatieformulier

 

Serviceabonnement
wil je kleine herstellingen door Nabijwonen laten doen?  Sluit dan bij ons een serviceabonnement af.

Lees hier meer

 

Je woning ‘eigen’ maken
Natuurlijk kan je je nieuwe huis helemaal naar je eigen smaak maken. Maar of je nu een dakraam wil plaatsen, een veranda wil bouwen of een andere keuken wil installeren, je moet hiervoor wel eerst toestemming vragen.

Zelf klussen in de woning

 

Let op! Opnieuw inschrijven WoningNet
Na het tekenen van je huurcontract is je inschrijving bij WoningNet vervallen. Schrijf je je binnen één jaar weer in bij WoningNet, dan hou je 75% van je opgebouwde inschrijftijd. Wil je in de toekomst weer op zoek naar een andere sociale huurwoning? Dan moet je je opnieuw inschrijven bij WoningNet.

Meer informatie?
Verzekeringen
Gas, water, elektra, internet en zonnepanelen


Nabijwonen logo

Boswijklaan 50 3941 ZN Doorn

linkedinyoutube
0343 – 53 60 80

0343 – 53 60 80

Ma t/m do 09:00 tot 16:00 uur
Vr 09:00 tot 12:00 uur
Telefonisch reparatieverzoeken
ma t/m vr 09.00 tot 12.00 uur

 

info@nabijwonen.nl

info@nabijwonen.nl

Stuur ons een e-mail of ons contactformulier


Ik huur

  • Onderhoud
  • Geldzaken
  • Huis & contract
  • Fijn wonen

Service & Contact

  • Storingsnummers
  • Vraag & antwoord
  • Contact

NabijWonen

  • Organisatie
  • Onze projecten
  • Werken bij
  • Nieuws

Snel naar

  • Mijn NabijWonen
  • Reparatie melden
  • Ik zoek
  • Prestatieafspraken
  • Onderhoud
  • Geldzaken
  • Huis & contract
  • Fijn wonen
  • Storingsnummers
  • Vraag & antwoord
  • Contact
  • Organisatie
  • Onze projecten
  • Werken bij
  • Nieuws
  • Mijn NabijWonen
  • Reparatie melden
  • Ik zoek
  • Prestatieafspraken
linkedinyoutube
Cookieverklaring Privacyreglement Heb je een klacht?

© NabijWonen 2025

  • Ik huur
  • Ik zoek
  • Vraag & antwoord
  • NabijWonen
    • Nieuws
    • Projecten
    • Werken bij NabijWonen
  • Contact
  • Mijn NabijWonen
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze site zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van deze site, gaan we ervan uit dat je ermee instemt.OkPrivacybeleid